С наближаването на коледните и новогодишните празници търговските центрове преливат от хора, заради което работят над варианти за по-улеснен достъп на своите клиенти. Изключение от това прави „Мол София“, който от години не е сред най-актуалните в столицата.
От търговския център постоянно вбесяват свои клиенти, като ги поставят буквално в капан. Докато в останалите молове разполагаш с поне два часа безплатен паркинг, то в „Мол София“ си длъжен да си заплатиш престоя. И тук идва кошмарът.

„Направихме грешката да отидем на вечеря в ресторант в „Мол София“. Хапнахме и се отправихме към паркинга. Тъй като прекарахме около час в заведението не сметнах, че е необходимо да се заплаща паркинг, защото навсякъде първите два часа са безплатни. Качихме се в колата и тръгнахме към изхода, но бариерата не се вдигна. Валидирах билета и изписа, че дължа 2 лева. Разбира се, няма проблем с това, но последва истински кошмар“, разказва пред АНОНС жертва на безумието на търговския център.
„Оставих колата пред бариерата и отидох до автомата, за да заплатя престоя. От много време не нося пари в брой със себе си, защото по принцип навсякъде може да се плаща с карта. И тук изненада – машината приема само кеш. Като в страна от третия свят. Влязох в мола и започнах да търся други машини, на всички имаше залепена бележка, че приемат само кеш. Върнах се в колата и започнах да събирам стотинки, за да успея да платя. Най-накрая успях, но се оказа, че отново удрям на камък – машината не приема монета под 1 лев“, продължава с разказа си потърпевшият.
Банкоматът, който се намира на подземния етаж пък бил сред най-старите и нямал възможност за връзка с телефонен портфейл. Всички съвременни опции за заплащане се оказва, че не работят в този търговски център.
След дълго лутане все пак се появява охрана, която спасява разочарованите клиенти на мола, като им предлага да си разменят монетите срещу такива от 1 лев, с което безумният казус е разрешен.