Лицемерието в тв ефира чупи рейтинга. След снощното благотворително издание на „Като две капки вода“ в социалните мрежи се надигна огромна вълна от възмущение, пише сайтът Lupa.bg. Продуцентът Магърдич Халваджиян, типично в негов стил, беше преценил, че е уместно епизод, посветен на кауза за събиране на средства за деца, пострадали от насилие, да се води, журира и представлява на сцената от лица, отдали себе си на хазарта.
Водещите Димитър Рачков и Геро, журито Христо Стоичков, както и звездата на сцената Александър Сано – и четиримата представляващи хазартни бизнеси и извиращи от всичките им възможни рекламни канали, се позамиха на умивалника за една вечер и се впуснаха в каузата на самарянството, но най-вече – в битката за рейтинг. Това, обаче, разгневи зрителската аудитория, която изригна в социалните мрежие, обединена в мнението, че случилото се е безкрайно нередно.
„Хазарт и деца е несъвместимо!“, „Това беше най-лицемерното и фалшиво предаване“, „Пълно падение! Хора, рекламиращи хазарт да искат пари за благотворителност!“ и „Тези склоняват към зависимости, как е възможен такъв срам, и то с УНИЦЕФ зад гърба им!“ са само част от множеството коментари в мрежите.
Междудругото, интересно е как Халваджиян е обяснил на УНИЦЕФ за тази работа с децата и хазарта. Може би скоро ще пусне талончета за търкане в детските градини?
Сайтовете за дарения представляват ценен ресурс за подпомагане на хора и организации, които се нуждаят от помощ. Те предоставят удобен начин за хората да правят добри дела и да направят разлика в света. От помощ за болни и нуждаещи се до подкрепа за благотворителни проекти и каузи, тези сайтове събират добрите намерения на хората и ги превръщат в полезни действия за обществото.