След въвеждането на електронните ваучери за храна, доволни ли са българите? 96% от потребителите на ваучери за храна и 85% от търговците казват, че са доволни от тях.
98% от работещите смятат, че електронните ваучери за храна са по-лесни за използване, тъй като им спестяват време и им предоставят удобство и гъвкавост. Това показва проучване на от един от водещите оператори на ваучери за храна – Идънред България.
Инфлацията продължава да влияе върху покупателната способност на българските служители
Разходите за храна остават устойчив приоритет. Ваучерите за храна доказано играят ключова роля за облекчаване на този натиск. 84% от служителите споделят, ако не ги получават, това ще се отрази негативно на бюджета им и качеството на храната, която консумират.
85% вярват, че ако сумата се удвои, те ще подобрят качеството на храната, която консумират.
След въвеждането на електронните ваучери за храна, доволни ли са българите?
Същият процент от търговците, приемащи ваучери за храна, одобряват тяхната дигитализация, защото сумата се осребрява на момента без забавяне, спестяват време за броене и логистика.
Ваучерите за храна имат положително влияние върху тяхната дейност и увеличение в оборотите
63% споделят, че клиентите, ползващи ваучери за храна, харчат по-големи суми. Близо 70% вярват, че благодарение на ваучерите за храна, тяхното заведение или магазин е набрало повече популярност сред потребителите.
От 1 юли хартиените ваучери за храна бяха заменени от електронните. Те са на изцяло електронен носител.
Електронните ваучери се използват предимно за пазаруване на хранителни продукти.
Наблюдава се тенденция много българи да си плащат с тях и в заведения за бързо хранене или други подобни обекти. Това е възможно само ако заведението е сключило договор с оператор на ваучери.